NRD Начало
Понеделник, 15 Декември 2025
Начало Творчески отражения Рекламата на Intermarche "Неприетият" печели сърца без помощта на изкуствен интелект
69
Творчески отражения

Рекламата на Intermarche "Неприетият" печели сърца без помощта на изкуствен интелект

Рекламата, озаглавена Le mal aime (в превод Неприетият), разказва историята на малко момче, което се страхува от играчка вълк. Рекламата е съпроводена от популярната френска песен Le Mal Aime на Клод Франсоа и е събрала стотици милиони гледания извън Франция. Проектът е разработен от рекламната агенция Romance и е създаден от екип от 80 души, ръководен от анимационната компания Illogic Studios.

| 15 Декември 2025, 16:33 ч.
Рекламата на Intermarche "Неприетият" печели сърца без помощта на изкуствен интелект
Рекламата на Intermarche "Неприетият" печели сърца без помощта на изкуствен интелект
Снимка © DPA

Френският супермаркет Intermarche успя да привлече вниманието на милиони хора по света с новата си коледна реклама, която бързо стана вирусна. В контекста на нарастващата употреба на изкуствен интелект в рекламите, този клип се откроява с уникалния си подход, който не разчита на генерирани от AI изображения.

Рекламата, озаглавена "Le mal aime" (в превод "Неприетият"), разказва историята на малко момче, което се страхува от играчка вълк. Баща му му разказва за самотния вълк, който е отхвърлен от другите животни. В анимационната част на рекламата, вълкът се опитва да се свърже с обитателите на гората, но не успява да преодолее техния страх. В крайна сметка, той решава да се промени и започва да готви зеленчуци, а историята завършва с вълка, който носи домашно приготвено ястие на коледно тържество.

Рекламата е съпроводена от популярната френска песен "Le Mal Aime" на Клод Франсоа и е събрала стотици милиони гледания извън Франция. Тя е топла и сърдечна, подчертавайки важността на принадлежността и приемането, което я прави идеална за коледния сезон.

Проектът е разработен от рекламната агенция Romance и е създаден от екип от 80 души, ръководен от анимационната компания Illogic Studios. Рекламата е била в процес на създаване в продължение на една година.

От Европа до Съединените щати, зрителите споделят версии със субтитри и изразяват възхищение, като в някои случаи дори изразяват желание "Неприетият" да бъде пълнометражен филм, а не само двеминутна реклама.

Рекламата е в контекста на критиките към други компании, които разчитат на AI, за да създават реклами, които не успяват да предадат емоция. Въпреки че някои зрители изразиха недоволство, че рекламата насърчава вегетарианството, ръководството на Intermarche подчерта, че посланието е за приемане и свързване, а не за отказ от месо.

Тази реклама доказва, че човешката креативност все още има силата да докосва сърцата на хората, дори в епоха, доминирана от технологии и изкуствен интелект.

Не пропускайте важните новини от деня. Последвайте ни в Google News Showcase
Бъдете информани с нашите тематични бюлетини:
Получавайте всеки ден най-вълнуващите новини от рубриката във входящата си поща. Допълнителна информация за регистрацията и процедурата за доставка и анулиране (отмяна) можете да получите в нашият раздел NRD Бюлетини или, като натиснете на връзката или по-долу.
Шест в 6: Нашият сутрешен бюлетин
Получавайте шестте най-важни културни събития за деня, всяка сутрин в 6:00 ч.
От понеделник до петък от нашия редактор Виолета Караянева
ОЩЕ ОТ РУБРИКАТА
Мира Добрева споделя за обирите и наводнението: "Не изхвърлям нищо – дори бебешките дрешки на дъщеря ми."
Емблематичната телевизионна водеща Мира Добрева сподели лични преживявания, свързани с поредица от обири, които я оставили без ценни спомени и с нови предизвикателства, породени от ...
The Weeknd сключи сделка за над 1 милиард долара с Lyric Capital Group
Тази седмица, The Weeknd (Абел Тесфай) обяви значима нова бизнес инициатива с Lyric Capital Group, която се счита за една от най-значимите сделки за музикален каталог, сключвани от ...
Ричард Бенсън подчертава, че цифровата фотография може да имитира всичко, но и да създава нови изкуства
През късните 80-те години на миналия век, фотографията започна да преминава от аналогов към цифров формат, което стана забележимо в печатните медии. Вестници като New York Times за ...
Крис Колумбъс смята, че "Сам вкъщи" е развален от лоши продължения след третия филм
Режисьорът на "Сам вкъщи" Крис Колумбъс (Chris Columbus) изрази мнение, че франчайзът е бил развален от "наистина лоши продължения". Той е режисирал оригиналния филм от 1990 година ...
Дик Ван Дайк отпразнува стотния си рожден ден с флашмоб и нова книга за живота си
На 13 декември актьорът Дик Ван Дайк (Dick Van Dyke) отпразнува своя стотен рожден ден, а съпругата му Арлийн Силвър (Arlene Silver) сподели, че тържеството е било "перфектно". Пар ...
ОЩЕ ОТ ДНЕС
Джордж Клуни обявява край на любовните сцени след разговор с Амал Клуни
Джордж Клуни (George Clooney) обяви, че е решил да се откаже от снимането на любовни сцени. В интервю за Daily Mail, 64-годишният актьор сподели, че това решение е взето след разго ...
Националният музей на азиатското изкуство връща три скулптури на Камбоджа след проучване за произхода им
На 11 декември Националният музей на азиатското изкуство, част от Смитсониан институцията във Вашингтон, обяви, че ще върне три скулптури от периода на Кхмерите на Кралство Камбодж ...
Уитни Биенале 2026 представя 56 артисти, изследващи свързаност и глобални теми
На 8 март следващата година ще се открие 82-то издание на Уитни Биеналето, което ще представи 56 артисти. Куратори на събитието са Марсела Гуереро (Marcela Guerrero) и Дрю Сойър (D ...
Лувърът затворен за ден заради стачка на служителите след скандален обир на бижута
Лувърът в Париж, най-посещаваният музей в света, остана затворен в понеделник, след като служителите му обявиха стачка в знак на протест срещу условията на труд. Това стана само ня ...
Изложбите на изкуство през 2025 година променят представите за съвременността и културата
Изложбите на изкуство през 2025 година представиха разнообразие от иновации и провокации, които промениха представите за съвременното изкуство. Париж остана в центъра на вниманието ...
Тикер в 19:00 ч.
Джордж Клуни (George Clooney) обяви, че е решил да се откаже от снимането на люб ...
Начало Творчески отражения
69
Творчески отражения

Рекламата на Intermarche "Неприетият" печели сърца без помощта на изкуствен интелект

Рекламата, озаглавена Le mal aime (в превод Неприетият), разказва историята на малко момче, което се страхува от играчка вълк. Рекламата е съпроводена от популярната френска песен Le Mal Aime на Клод Франсоа и е събрала стотици милиони гледания извън Франция. Проектът е разработен от рекламната агенция Romance и е създаден от екип от 80 души, ръководен от анимационната компания Illogic Studios.

| 15 Декември 2025, 2025-1 ч.
СЛУШАЙТЕ НОВИНАТА
Рекламата на Intermarche "Неприетият" печели сърца без помощта на изкуствен интелект
Рекламата на Intermarche "Неприетият" печели сърца без помощта на изкуствен интелект
Снимка © DPA

Френският супермаркет Intermarche успя да привлече вниманието на милиони хора по света с новата си коледна реклама, която бързо стана вирусна. В контекста на нарастващата употреба на изкуствен интелект в рекламите, този клип се откроява с уникалния си подход, който не разчита на генерирани от AI изображения.

Рекламата, озаглавена "Le mal aime" (в превод "Неприетият"), разказва историята на малко момче, което се страхува от играчка вълк. Баща му му разказва за самотния вълк, който е отхвърлен от другите животни. В анимационната част на рекламата, вълкът се опитва да се свърже с обитателите на гората, но не успява да преодолее техния страх. В крайна сметка, той решава да се промени и започва да готви зеленчуци, а историята завършва с вълка, който носи домашно приготвено ястие на коледно тържество.

Рекламата е съпроводена от популярната френска песен "Le Mal Aime" на Клод Франсоа и е събрала стотици милиони гледания извън Франция. Тя е топла и сърдечна, подчертавайки важността на принадлежността и приемането, което я прави идеална за коледния сезон.

Проектът е разработен от рекламната агенция Romance и е създаден от екип от 80 души, ръководен от анимационната компания Illogic Studios. Рекламата е била в процес на създаване в продължение на една година.

От Европа до Съединените щати, зрителите споделят версии със субтитри и изразяват възхищение, като в някои случаи дори изразяват желание "Неприетият" да бъде пълнометражен филм, а не само двеминутна реклама.

Рекламата е в контекста на критиките към други компании, които разчитат на AI, за да създават реклами, които не успяват да предадат емоция. Въпреки че някои зрители изразиха недоволство, че рекламата насърчава вегетарианството, ръководството на Intermarche подчерта, че посланието е за приемане и свързване, а не за отказ от месо.

Тази реклама доказва, че човешката креативност все още има силата да докосва сърцата на хората, дори в епоха, доминирана от технологии и изкуствен интелект.

Към първа страница Новини
Бъдете информани с нашите
тематични бюлетини:
Получавайте всеки ден най-вълнуващите новини от рубриката във входящата си поща. Допълнителна информация за регистрацията и процедурата за доставка и анулиране (отмяна) можете да получите в нашият раздел NRD Бюлетини или, като натиснете на връзката или по-долу.
Шест в 6:
Нашият сутрешен бюлетин
Получавайте шестте най-важни културни събития за деня, всяка сутрин в 6:00 ч. От понеделник до петък от нашия редактор Виолета Караянева
ОЩЕ ОТ РУБРИКАТА
Мира Добрева споделя за обирите и наводнението: "Не изхвърлям нищо – дори бебешките дрешки на дъщеря ми."
The Weeknd сключи сделка за над 1 милиард долара с Lyric Capital Group
Ричард Бенсън подчертава, че цифровата фотография може да имитира всичко, но и да създава нови изкуства
Крис Колумбъс смята, че "Сам вкъщи" е развален от лоши продължения след третия филм
Дик Ван Дайк отпразнува стотния си рожден ден с флашмоб и нова книга за живота си
Още от рубриката
ВРЕМЕ ЗА ЧЕТЕНЕ
   
Време за четене - месец Декември
Препоръчани заглавия
ОЩЕ НОВИНИ
Тонът на времето
Джордж Клуни обявява край на любовните сцени след разговор с Амал Клуни
Авансцена
Националният музей на азиатското изкуство връща три скулптури на Камбоджа след проучване за произхода им
Цветни аспекти
Уитни Биенале 2026 представя 56 артисти, изследващи свързаност и глобални теми
Още новини
ГОРЕ
Не изполваме интернет бисквитки. Не събираме лични данни и не споделяме такива с трети страни.
Не прилагаме проследяващи или наблюдаващи маркетингови/рекламни системи.

NRD2 Култура © 2025 Всички права запазени. Програма на NRD. Издател Nachrichtenabteilung DRF.
Публикуваното съдържание, текст, снимки и графики е защитено от Германското законодателство за Авторско право.
ГОРЕ
Не изполваме интернет бисквитки. Не събираме лични данни и не споделяме такива с трети страни. Не прилагаме проследяващи или наблюдаващи маркетингови/рекламни системи.


NRD2 Култура © 2025 Всички права запазени.
Издател Nachrichtenabteilung DRF.
Публикуваното съдържание, текст, снимки и графики е защитено от Германското законодателство за Авторско право.